Torsdag kväll


Jag klagar ofta på att jag inte tycker att jag hinner med nåt på kvällarna men denna kväll har jag verkligen lekt bort. Man behöver det ibland. 

Igår när jag skulle beställa en fototapet åt en kund såg jag en instagramtävling som gick ut på att man skulle göra ett eget julpynt o lägga ut. Kul o va med tänkte jag o kom väl inte på nån revolutionerande skapelse men ändå. Ibland kan enkelheten va det vinnande. 

En smällkaramell modell lite större med belysning. Gjord av tidningspapper och hampasnöre. :) 

Får se hur jag lyckas i tävlingen. Tror det är nån jury som utser vinnarna så tyvärr kan jag inte fiska några röster. 

Vad vinner man då? 

Törs jag nästan inte säga... Vinsten är tapeter som man kan slå in julklapparna med. Som om jag inte har nog med sånt i var o varannan garderob här hemma. Men är man tapetoholic så är man. Då får man liksom aldrig nog. 

Nu är det bara att hoppas att inte Henrik får tag på juryn för då är det kört. Han tycker nämligen att det räcker med rullar här hemma nu. 
Men det är han de! ;) 







Kommentarer
Postat av: Kajsa

kreativt och snyggt! hoppas du vinner! oavsett tycker jag du ska lägga ut tipset på en blog som jag gillar. kolla in "365 saker du kan slöjda".
adventskramar till hela familjen från granloborna!

Svar: Tack för tipset Kajsa. Måste kollas upp. Kramar till er också. :)
Ingela Gustafsson

2013-11-29 @ 10:04:25
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0