Kvällsbad



Istället för att lägga mig i soffan o titta på tv fyllde jag upp badkaret o ställde en stol med ljuskandelabern och en katalog. Här skulle beställas lite grejer till jobbet tänkte jag... 

Men jag hade totalt missbedömt temperaturen på vattnet så för det första höll jag på att skållas för att ta mig i. 
När jag väl kom i vattnet började svetten lacka i pannan så jag fick ropa på Henrik som kom o öppnade fönstret åt mig. 
Gissar att det rök som ur en skorsten från badrumsfönstret och förmodligen har jag nu ökat utetempen på Vitsippsvägen. 

Hur det gick med beställningen törs jag knappt tala om. Blev helt väck i skallen av värmen o kunde inte tänka klart så den får jag ta itu med imorrn. :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0