Ledig dag


Efter en natt där jag haft huvudet fullt av hoppande löss i stora stim och gått upp till ett skyhögt loft i en trappa som saknade räcke plus att den rörde sig så känns det skönt att vara ledig idag. 

Kan vara riktigt jobbigt med drömmar ibland. 

 
Nu när barnen är ivägskickade till sina skolor så tänkte jag ta en promenad. Det känns magiskt med dessa antal plusgrader ute nu tycker jag. Speciellt med tanke på att det var -10 för ett par dagar sen. 

Sen blir det en tur till Birsta med brudarna i familjen. O då menar jag brudarna i min "urfamilj", min mor och mina två storasystrar. 
Vet inte när det hände sist, kan bli en intressant dag. :D 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hälsa tjejerna Gustavsson och ha en trevlig dag!

2013-10-23 @ 09:55:21
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0